Εφαρμογές Πληροφορικής

Επαναληπτικά Μαθήματα

Μάθημα 1ο -2ο

App Inventor

Ερωτήσεις

Ερωτηματολόγιο


Ιστοσελίδα MIT

Emulator


App Inventor: Διδασκαλία Προγραμματισμού με Δημιουργία Εφαρμογών για Κινητές Συσκευές

Video


Εργασία

Προσπαθήστε να δημιουργήσετε μια εφαρμογή που να εισάγουμε 2 αριθμούς και να υπολογίζεται το άθροισμα και το γινόμενο τους.

Μάθημα 3ο – 40 – 5o -6o

9.3 Από τον Web 1.0 στον Web X.0(ΕΝΟΤΗΤΑ 3: ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ)

  • World Wide Web (Παγκόσμιος Ιστός)
  • Web 2.0 – Διαδραστικός Ιστός
  • Web 3.0 – Σημασιολογικός Ιστός
  • Web X.0 – Εκτεταμένος Ιστός

Ερωτήσεις – Δραστηριότητες

Εργασία 1η

Μεταβείτε στον ιστότοπο του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου(www.sch.gr) και καταγράψτε ποιες υπηρεσίες web 2.0 προσφέρει.

Μπορείτε απαντήσετε:

  • είτε μέσω σχολίου συμπληρώνοντας τη φόρμα στο τέλος της σελίδας
  • είτε με email στο npapaz@sch.gr

Εργασία 2η

Δημιουργήστε μια ιστοσελίδα

για το μάθημα της Πληροφορικής.

Καταγράψτε εκεί τα σχόλιά σας για κάθε ενότητα που διδακτήκατε μέχρι τη στιγμή που κλείσανε τα σχολεία.

Μπορείτε στείλετε το αρχείο που δημιουργήσατε:

  • με email στο npapaz@sch.gr

Εργασία 3η

Περιηγηθείτε σε ιστότοπους οργανισμών που προσφέρουν δημιουργία και κατασκευή wiki (π.χ. wikispaces, pbwikis, wet wiki). Δείτε παραδείγματα και σχόλια χρηστών.

Ποιον ιστότοπο θα διαλέγατε, για να δημιουργήσετε το δικό σας wiki, και γιατί;

Μπορείτε απαντήσετε:

  • είτε μέσω σχολίου συμπληρώνοντας τη φόρμα στο τέλος της σελίδας
  • είτε με email στο npapaz@sch.gr

Εργασία 4η

Ο δημιουργός του Παγκόσμιου Ιστού Σερ Τιμ Μπέρνερς-Λι, σε βιντεοσκοπημένη συνέντευξή του στην IBM το 2006, αντικρούει τα επιχειρήματα των υποστηρικτών του web 2.0, δηλώνοντας: «η ιδέα του Παγκόσμιου Ιστού ήταν να δημιουργηθεί ένας συνεργατικός χώρος αλληλεπίδρασης. Ο Παγκόσμιος Ιστός δημιουργήθηκε ακριβώς, για να συνδέει τους χρήστες μεταξύ τους».

Ποια είναι η γνώμη σας για αυτό;

Μπορείτε απαντήσετε:

  • είτε μέσω σχολίου συμπληρώνοντας τη φόρμα στο τέλος της σελίδας
  • είτε με email στο npapaz@sch.gr